072-5669116

20 jaar BG: Huisstijl

Van the personal touch naar samen ondernemen

Dat BG voor Baarda-Gabler staat weten de meeste van onze klanten wel. Maar weet jij nog hoe ons oude logo eruit zag? Of wat onze slogan was?

The Personal Touch

Vanaf het begin in 2000 was ons credo The Personal Touch. We waren de financiële rechterhand van de MKB ondernemer, persoonlijk betrokken bij jou en je bedrijf. En dat zijn we natuurlijk nog steeds. Maar we zijn inmiddels veel meer dan dat!

Uit ons jasje gegroeid

Een jaar of 12 geleden kwamen we op het punt dat onze missie ‘The personal touch’ nog wel klopte, maar eigenlijk te beperkt was. Door onze groei was ook onze missie breder geworden, maar hoe konden we dat naar buiten brengen? Door een specialist in te schakelen, konden we onder woorden brengen wat we al langer voelden. Zo kwamen we tot onze nieuwe naam en onze nieuwe missie: Samen Ondernemen.

Kleurencombinatie

De kleuren van BG waren voorheen bruin en oranje. Dat is op een bijzondere manier tot stand gekomen, vraag maar eens aan Joost :). Samen met de naam was het ook tijd om het logo, de kernwaarden en de kleuren aan te pakken. Zo ontstond onze mooie ‘regenboog’ van kleuren, gekoppeld aan onze kernwaarden.

Meegroeien

In de basis zijn wij nog steeds hetzelfde als 22 jaar geleden: twee jongens die het superleuk vinden om ondernemer te zijn en ondernemers te helpen. Maar met de groei van onze kennis, ervaring en onderneming is ook onze huisstijl meegegroeid. Dat voelt kloppend en dat is ook precies de bedoeling: je huisstijl moet passen als een jas en uitstralen wie jij bent!

Blijf op de hoogte